HTML

Babamatek

Egy cipőben tizenötezer másik párral - nekik se szállította még le a gólya a babát. Gyerekvállalás a tervezéstől kivitelezésig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Lelkes kezdő a nőgyógyásznál

2008.11.10. 20:43 syca

Két évvel ezelőtt elmentem a nőgyógyászhoz. Nem a szokásos szorongással, alig várva, hogy túl legyek a vizsgálaton, hanem annak az embernek a titkos önelégültségével, aki büszke az előrelátására. Boldoggá tett a gondolat, hogy végre valamit nem hagyok az utolsó pillanatra, hanem jóelőre gondoskodom még meg sem fogant magzatomról.

Előadtam a dokinak, hogy gyereket szeretnénk. A nagy bejelentés nem tett rá különösebb hatást, a vizsgálat ugyanolyan volt, mint máskor. Csak annyi instrukciót kaptam, hogy ha akarok, szedjek folsavat.  

Ezután boldog időszak következett, a babavárásé. Még fogorvoshoz is elmentem, nehogy már fogkőeltávolítással kelljen majd vesződni, ha majd terhes leszek. A panorámaröntgenre várakozva felmerült bennem, mi van, ha már az is vagyok. Tudvalevőleg a röntgen nem tesz jót a magzatnak (sem). Aztán kockáztattam, végülis a fogsoromat világították át, nem a hasamat. Persze kár volt aggódni.

Ja, és szedtem a folsavat.

Szólj hozzá!

Címkék: kezdet nőgyógyász bogyók

A bejegyzés trackback címe:

https://egymegegy.blog.hu/api/trackback/id/tr70762226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása